recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B - Pioneer VSX-2021
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B - Pioneer VSX-2021

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B - Pioneer VSX-2021
    Sendt: 20-August-2012 kl. 18:41
Lækker Pioneer surr. forstærker fra 26.05.12 sælges eller byttes med VSX-921 + kontanter. Kvittering samt alt orginal tilbehør medfølger. Leveres inkl. org. indpakning og kan evt. sendes med posten.

Med VSX-2012 har du hele 2 HDMI-udgange og kan derfor vælge at tilslutte enten 2 skærme eller en skærm samt en projektor uden brug af HDMI splitter. I alt finder du 6 HDMI-indgange bagpå + samt 1 HDMI-indgang på fronten.
Ud over 7.1 surround-sound i HD og digital tilslutning til din iPod, iPhone eller iPad uden dock får du global internetradio og netværksstreaming via DLNA eller Apple Airplay, når du tilslutter via LAN (adapter til trådløs LAN fås). LPCM, WAV, FLAC og andre tabsfrie formater understøttes i lighed med THX Select 2 Plus-audio.

Kompatible (gratis) smartphone-/tablet-apps omfatter den avancerede fjernbetjenings-app iControlAV2 og Air Jam, en Bluetooth-baseret social app.

Nypris 6400,-

Befinder sig i Randers.
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2012 kl. 19:46
Stadig til salg ... Realistiske bud modtages gerne.
Til top
skovsgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2011
Sted: Hobro, Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skovsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 09:01
Jeg har en vsx 921.. Hvor meget har du tænkt at skulle have oveni hvis vi byttede?
Og hvorfor vil du have en model mindre?
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 19:06
Hej, jeg har sendt dig en pb, men kort så er grunden til salget, dels at jeg slet ikke får brugt alle dens funktioner (faktisk kun AirPlay, hvilket 921'eren også kan) samt at jeg godt kunne bruge at få lidt penge fri. Mvh Torben
Til top
bisse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 12:39
kunne måske være interesseret.
hvad har du tænkt dig at den skulle koste
 
MVH
Til top
-AA- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -AA- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 18:05
Att. Bisse, har sendt dig en pm ...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu