|
S/B: Samsung CC7705 63" inklusive 4x 3D-briller mm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
The Insider ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2012 Sted: Vanløse, Danmar Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2012 kl. 13:33 |
Ohøj halløj alle sammen!
Mit navn er Johan Albrechtsen. Dette er mit første indlæg på recordere.dk, men jeg har ofte granske trådene herinde i forummet. Ud over at være freelance klipper, er jeg også fastanset på den danske filmhjemmeside Filmz, hvor jeg både er skribent og Web TV-producer/vært. Anyhow... Jeg har været ENORMT glad for mit Samsung 63" CC7705, lige siden jeg købte det tilbage i november 2010. Men selvom skærmen er relativt stor, har jeg længe haft lyst til at udskifte den med en projektor og et lærred. Jeg er blevet glad for 3D i hjemmebiografen, så det skulle afgjort være en 3D-projektor, gerne af Optoma- eller JVC-varianten. Jeg vil derfor gerne enten bytte min skærm med ovenstående eller sælge det, hvis der kommer det rigtige bud. Skærmen fejler absolut intet (faktisk var den for nylig til eftersyn pga. en defekt i et strømpanel inde i skærmen, som så blev helt udskiftet, så indmaden er helt som ny), der er stadigvæk to månders garanti på det endnu, og derudover får man også 4 par 3D-briller med (to batteridrevne, to genopladelige), samt foden og et Samsung-vægbeslag. Nyprisen for hele moletjavsen er godt 24.000, men jeg er villig til at sælge det for en del under det beløb. Hvis man kommer med et nogenlunde rimeligt bud, får man også min Toshiba HD-XE1 og 100 HD-DVD'er med oveni købet :-) Håber det kan friste!! |
|
![]() |
|
The Insider ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2012 Sted: Vanløse, Danmar Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er i øvrigt et friskt billede: http://i49.tinypic.com/2ccrtdi.jpg
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
Velkommen til recordere.dk.
Hvor kan skærmen hentes ? Og har du selv en forventning til prisen ?
Med venlig hilsen
Søren
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Tusind tak for velkomsten! :-)
Skærmen kan afhentes i Vanløse, lige på grænsen til Frederiksberg. Pga. størrelsen er det naturligvis ikke hensigtsmæssigt at sende den af sted med fragtmand :-) Jeg tænkte i første omgang at prøve at sælge hele moletjavsen til 14.000 (som sagt er nypris 24.000, og der er stadig et par måneders garanti, og indmaden er splinterny). Jeg er villig til at gå længere ned, men kom eventuelt med et bud :-) |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Jeg har desværre ikke råd til denne skærm da jeg købte en anden for nylig men fik en tilbudt for 10.000 kroner..... ved ikke om jeg må skrive det..... men bare lidt info.. der var dog kun 2 briller til
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Det er helt okay, at du skriver det :-) Jeg kunne som sagt godt være villig til at sælge for under 2.000, og så får man også 4 par 3D-briller, et Samsung vægbeslag specifikt designet til deres store Plasma-modeller samt Toshiba HD-DVD-afspiller og 100 film med. Og ellers er jeg også mægtig interesseret i en ordentlig 3D-projektor - har ladet mig fortælle, at der er blevet solgt nogle stykker herinde tidligere :-)
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeg er sku ked af at sige det..
Men det er en gammel skærm, den pris der er skudt helt ved siden af, hvis du spørger mig. Du kan regne med 8-9000 kroner max. For 12-14000 kan du få meget mere i dag end for blot 2 år siden. |
|
![]() |
|
Jeg ville umiddelbart have 10.000 minimum - med alt det man får med (og eftersom den er så god som ny), synes jeg, det er rimeligt :-) Og ellers er der forhåbentlig en person herinde, der hellere vil have en skærm end sin 3D-projektor. Jeg smæker også gerne et par skilliner oveni :-)
|
|
![]() |
|
Som sagt ville man også få en Toshiba HD-DVD-afspiller med i købet og 100 skiver. Her er lige en liste for en god ordens skyld:
The 40-Year-Old Virgin (i etui uden cover) 300 2001: A Space Odyssey American Gangster An American Werewolf in London (i etui uden cover) Apollo 13 Arizona Dream Atonement The Aviator Babel Batman Begins The Big Lebowski (i etui uden cover) Black Rain Blade Runner - 5 disc edition (den med kufferten) Blades of Glory Born on the Fourth of July Brokeback Mountain The Chronicles of Riddick A Clockwork Orange Dante's Peak (i etui uden cover) Dawn of the Dead (2004) Daylight (i etui uden cover) Dead Silence The Departed Discovery Atlas - Italy Revealed Doom Dune Eastern Promises The Elephant Man Elizabeth Elizabeth: The Golden Age (i etui uden cover) Eternal Sunshine of the Spotless Mind Face/Off The Fast and the Furious The Fast and the Furious: Tokyo Drift Field of Dreams First Blood The Fog Forbidden Planet The Fountain Full Metal Jacket Good Night, and Good Luck. The Good Shepherd The Graduate Harry Potter and the Goblet of ire Hero (tysk udgave uden dk/uk undertekster) Heroes - Season 1 Hot Fuzz How the Grinch Stole Christmas The Hulk I Now Pronounce You Chuck and Larry (i etui uden cover) Inside Man In the Shadow of the Moon Into the Wild The Island Jarhead The Kingdom King Kong Knocked Up Lady in the Water La Haine Lost in Translation Mad Max 2: The Road Warrior The Matrix The Matrix Reloaded The Matrix Revolutions Miami Vice: Unrated A Mighty Heart Mission: Impossible Mission: Impossible II Mission: Impossible III The Mummy Returns Notting Hill Pan's Labyrinth Pride & Prejudice Rambo: First Blood Part 2 Rambo III Renaissance The Shining Shrek the Third The Skeleton Key (i etui uden cover) Smokin' Aces The Sting Superman Returns The Swan Lake TMNT Top Gun Total Recall Touching the Void Training Day Transformers Troy U-571 What Dreams May Come White Noise 2 Wolf Creek World Trade Center Zidane, un portrait du 21e siécle |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |