recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: Scandyna Micropod, smallpod mm - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: Scandyna Micropod, smallpod mm - SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: Scandyna Micropod, smallpod mm - SOLGT
    Sendt: 06-Juni-2013 kl. 11:23

Har 2 stk røde Scandyna Mirkopods i god stand inkl. vægophæng. Har tillige ben liggende også. Spiller godt og uden skader.
Sælges da jeg dropper surround setup´et og overgår til alm stereo setup pga flytning.

Specs. kan ses her
http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/scandyna_micropod-se_hojttaler_hvid.htm

Nypris 699,- (149,- for ophæng) pr stk

Ser helst personlig afhentning på Frederiksberg.

Skulle nogle være interesseret i et bytte fra deres aktive Smallpods (bluetooth), så er jeg villig til at bytte mine 2stk smallpods, 2stk miropods samt Onkyo 606 surruond forstærker
Har tillige centerhøjtaler fra Jamo - solgte Scandyna´s da jeg synte den var for dominerende i mit setup. Følger naturligvis med ved evt bytte. (havde åbenbart allerede skilt mig af med denne)

Bytte overgår evt bud, men ellers forbeholder jeg mig retten til ikke at sælge såfremt der ikke kommer et acceptable bud.

Redigeret af thomasjohan - 27-Juni-2013 kl. 11:23
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Point: 391
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 17:49
Kan de bruges til stereo, uden sub?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2013 kl. 11:20
Det kan de godt. Men afhængig af hvor kræsen man er, så er der ikke så meget bund i dem. Men principielt er det "bare" en alm højtaler (af den mindre slags) i et frækt design og med god lyd
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 20:15
Ville også være åben over for et bud på hele setup´et. 
Forbeholder mig dog retten til ikke at sælge såfremt vi ikke når op i en pris som er acceptable. Drejer sig som sagt om følgende komponenter

2stk smallpods - røde
nypris 1499,- pr stk

2stk micropods - røde
nypris 699,- pr stk 
inkl. vægophæng
nypris 149,- pr stk

Onkyo surround forstærker - metalfarvet
nypris 5500,-

Dvs samlet nypris ca 10.000,- 

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 21:03
Op
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 08:10
pris på Onkyo?
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 14:22
Kom med et bud. Men forbeholder mig retten til at afvise. Overvejer en mini stereo forstærker som kan gemmes væk, så Onkyo alene kan muligvis sælges. Men ellers var jeg mest ude i salg af enten baghøjtalere, eller det meste samlet. Men som sagt gi et bud
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 10:27
op
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 13:49
Jeg har et sæt Scandyna MicroPod Bluetooth til rådighed i hvid. Har dette interesse? 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2013 kl. 15:35
Mest ude i smallpods godt nok. Men tak for budet.
Iøvrigt er micropods sandsynligvis afsat, men afventer afhentning før jeg lukket tråden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu