|
S/B: Scandyna Micropod, smallpod mm - SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 11:23 |
Har 2 stk røde Scandyna Mirkopods i god stand inkl. vægophæng. Har tillige ben liggende også. Spiller godt og uden skader. Sælges da jeg dropper surround setup´et og overgår til alm stereo setup pga flytning. Specs. kan ses her http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/scandyna_micropod-se_hojttaler_hvid.htm Nypris 699,- (149,- for ophæng) pr stk Ser helst personlig afhentning på Frederiksberg. Skulle nogle være interesseret i et bytte fra deres aktive Smallpods (bluetooth), så er jeg villig til at bytte mine 2stk smallpods, 2stk miropods samt Onkyo 606 surruond forstærker Bytte overgår evt bud, men ellers forbeholder jeg mig retten til ikke at sælge såfremt der ikke kommer et acceptable bud. Redigeret af thomasjohan - 27-Juni-2013 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan de bruges til stereo, uden sub?
|
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
Det kan de godt. Men afhængig af hvor kræsen man er, så er der ikke så meget bund i dem. Men principielt er det "bare" en alm højtaler (af den mindre slags) i et frækt design og med god lyd
|
|
![]() |
|
Ville også være åben over for et bud på hele setup´et.
Forbeholder mig dog retten til ikke at sælge såfremt vi ikke når op i en pris som er acceptable. Drejer sig som sagt om følgende komponenter
2stk smallpods - røde http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/scandyna_minipod-mk2_hojttaler_rod.htm (samme udseende) nypris 1499,- pr stk 2stk micropods - røde nypris 699,- pr stk inkl. vægophæng nypris 149,- pr stk Onkyo surround forstærker - metalfarvet nypris 5500,- Dvs samlet nypris ca 10.000,- |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
pris på Onkyo?
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Kom med et bud. Men forbeholder mig retten til at afvise. Overvejer en mini stereo forstærker som kan gemmes væk, så Onkyo alene kan muligvis sælges. Men ellers var jeg mest ude i salg af enten baghøjtalere, eller det meste samlet. Men som sagt gi et bud
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Jeg har et sæt Scandyna MicroPod Bluetooth til rådighed i hvid. Har dette interesse?
|
|
![]() |
|
Mest ude i smallpods godt nok. Men tak for budet.
Iøvrigt er micropods sandsynligvis afsat, men afventer afhentning før jeg lukket tråden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |