|
S/B SE Xperia X10 mini pro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:42 |
Sælger denne tlf. som min kone prøvede i 14 dage hvorefter hun besluttede at android ikke var noget for hende.
I org. emballage og ser ud som ny. Det medfølgende headset har aldrig været pakket ud. Købskvittering fra 3 medfølger, med reklamationsret til 12. marts 2014. Den befinder sig i Frederiksværk, men kan evt. leveres eller afhentes i Kbh. området. HBO. 300. |
|
![]() |
|
Bob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den SIM låst ?
Vh Bob |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Bob
Nej, det er den ikke. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Bob ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2009 Status: Offline Point: 43 |
Okay, byder 300 for den(ved godt der står HBO), men så kan vi se hvad der ellers bliver budt.
Vh Bob |
|
![]() |
|
Hej Bob
De 300 er noteret, skal vi sige at hvis ikke der er højere bud inden søndag kl. 10.00 er det din. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er det den model som kun har android 2.2 og ikke kan opdateres til 4.0 ics ?
er det muligt at få den sendt mod betaling af porto ? |
|
![]() |
|
Hej Hackerjac
Det er denne: http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro-er-bare-pro-mobiltest,lid.11921/ Jeg ved det ikke, men jeg er 99,9 % sikker på at den ikke har eller får ICS Jeg kan godt sende ved forudbetaling til min konto. Det bliver dog til pakkepris, med track and trace. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
PM sendt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |