recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B SE Xperia X10 mini pro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B SE Xperia X10 mini pro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B SE Xperia X10 mini pro
    Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 17:42
Sælger denne tlf. som min kone prøvede i 14 dage hvorefter hun besluttede at android ikke var noget for hende.
I org. emballage og ser ud som ny. Det medfølgende headset har aldrig været pakket ud.
Købskvittering fra 3 medfølger, med reklamationsret til 12. marts 2014.
Den
befinder sig i Frederiksværk, men kan evt. leveres eller afhentes i Kbh. området.

HBO. 300.

Mvh. Jacob
Til top
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2009
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:12
Er den SIM låst ?

Vh
Bob
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:16
Hej Bob
Nej, det er den ikke.

Mvh. Jacob
Til top
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2009
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 09:23
Okay, byder 300 for den(ved godt der står HBO), men så kan vi se hvad der ellers bliver budt.

Vh

Bob
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 12:02
Hej Bob

De 300 er noteret, skal vi sige at hvis ikke der er højere bud inden søndag kl. 10.00 er det din.

Mvh. Jacob
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 19:14
er det den model som kun har android 2.2 og ikke kan opdateres til 4.0 ics ?

er det muligt at få den sendt mod betaling af porto ?
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 20:14
Hej Hackerjac

Det er denne:
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/sony-ericsson-xperia-x10-mini-pro-er-bare-pro-mobiltest,lid.11921/

Jeg ved det ikke, men jeg er 99,9 % sikker på at den ikke har eller får ICS
Jeg kan godt sende ved forudbetaling til min konto. Det bliver dog til pakkepris, med track and trace.
Mvh. Jacob

Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 10:15
PM sendt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu