|
S: Barebone Intel Atom med SSD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2012 kl. 19:11 |
Hej
Jeg har en barebone i overskud, som hermed annonceres til salg :) Model: Foxconn nt-525 Intel Atom D525 1,8Ghz dual core 4x USB 2.0 2GB RAM Gigabit lan Wlan 802.11n HDMI VGA Lyd osv. Mål 19x13,5x2,4cm Alder 1,5 år Bestykket med en 40GB Intel SSD - kan evt. leveres med en 160GB 5400rpm Støjsvag, og strømbesparende (omkring 15 watt i drift) Fin office maskine, og kører Windows 7 meget godt. Der medfølger vesa besalg, og vertikal stander. Ikke ryger hjem Pris 1000 kr. + evt. forsendelse Geografisk placering 6880 ![]() ![]() |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den afspille netflix? Youtube i HD? Mkv i 1080p? Youbio? Kan alle disse afspilles uden problemer ?
hvis ja,kunne godt være interesseret. Var det 1000 som mindste pris? |
|
![]() |
|
wiz@rd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
1000.- budt afhentet
|
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Jeg har googlet mig frem til, at den har en Intel GMA3150 grafikchip, og om den er kraftig nok til mkv ved jeg faktisk ikke. Jeg har kun brugt den, til at styre noget vejr software, hvilket den har været fantastisk til :)
|
|
![]() |
|
Jamen du er velkommen... Send mig en pb hvis du vil handle
|
|
![]() |
|
Maskinen er solgt...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |