|
S: BenQ projektor & Kingpin 117" lærred |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2015 kl. 10:29 |
BenQ W1070 & Kingpin lærred sælges samlet.
BenQ W1070 - 1080P - 3D - 2000 ANSI Lumen - SmartECO - Pære har kørt mindre end 100 timer - 12v trigger - Inkl fjernbetjening - 2 x HDMI - Inkl faktura. Fra December 2014 Kingpin Crown 117" lærred - 16:9 - Motoriseret - Inkl fjernbetjening Andet tilbehør - 10 meter HDMI kabel - Loftbeslag til projektor Et sæt Beolab 6000 kan indgå i en byttehandel. Ellers ingen bytte. Pris 5.500 Kan sælges uden lærred for 4.000 Befinder sig i postnr 7700
Redigeret af elvisdk - 29-Januar-2015 kl. 06:25 |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
sømsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne jeg godt være interesseret i, men kender ikke det lærred.
Har du et link, buler det meget ? Hvad koster det fra ny, projektoren er jo nede i kr. 5.000,- fra ny.... |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
Jeg skal prøve at finde modelnummeret på lærredet.
Udfra Kingpin's hjemmeside kan det være en af disse to http://www.pricerunner.dk/sp/kingpin-crown-ces240-16:9.html Kingpin Crown CES240 eller Kingpin Crown CES270 Du hører nærmere. Redigeret af elvisdk - 05-Januar-2015 kl. 13:56 |
|
|
|
![]() |
|
Mærkatet på lærredet lyder således :
Kingpin Crown Electric Screen Prod. date 2008-10-21, line 1, 16:9 Det siger ikke så meget om modellen, men lærredkassetten er 270 cm bred. Den sorte kant er 5 cm bred. Det hvide område er så 260 cm bredt. |
|
|
|
![]() |
|
sømsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 78 |
Det var godt nok et bredt lærred hvis det "kun" er 104 tommer.
Har du ikke nogle billeder ? Krøller lærredet ? Hvis det hele har en ny pris på 8.000,- (projektor 5000,- + lærred 3000,-) er prisen måske lidt for høj |
|
![]() |
|
Jeg kan tage nogle billeder og sende hvis du sender mig en mail adresse.
Det kan ske at lærredet er større. Jeg blev bare oplyst da jeg købte det (brugt), at det var 108". Men kan regne ud, at det er omkring 117" ? Det er tilladt at byde på sættet såfremt man finder prisen for høj. Projektoren er fra December 2014. Redigeret af elvisdk - 05-Januar-2015 kl. 19:34 |
|
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Hej jeg er interesseret og bor nær thisted arbejder i thisted hver dag.
kan man komme og se det ? |
|
![]() |
|
Det kan man ja. Det er monteret ude hos de gamle lidt udenfor Thisted.
Skriv en pb med mobil nr ☺ |
|
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
sender dig lige en pb.
|
|
![]() |
|
Prisen er justeret en smule.
Projekter kan sælges særskilt inkl loftbeslag for 4.000 kr |
|
|
|
![]() |
|
NotInLove ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: thorsø Status: Offline Point: 42 |
Hvis du kommer ned af i landet ( Silkeborg, viborg eller Aarhus ) byder jeg gerne 3500 for din projektor
|
|
![]() |
|
NotinLove:
Den kan sendes. Har stadig orig. emballage |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |