|
S: BenQ W1070 + 92" Lærred |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2014 kl. 22:40 |
Hej, Sælger denne projektor, da jeg simpelthen ikke får den brugt. Modellen er BenQ W1070 og købt hos Hifi-klubben. Der er knap et års garanti tilbage på den. Den er fra IKKE ryger hjem og virker 100% og kan selvfølgelig prøves af inden køb Den har ca. 650 timer gået på pæren i alt på ECO mode. Kasse, kvittering, fjernbetjening og 2 forskellige ophæng til projektor medfølger. Evt. 10meter HDMI kabel kan medfølge hvis det har intresse. Lærred er 92" og er manualt. Det er af mærket Projecta og har Gain 1.0 Hvidt lærred med sort kant. HBO: 3500,- |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så kommer 100kr spørgsmålet.. Hvor befinder det sig henne?
|
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Skive, Midtjylland :-)
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 391 |
hvilken lærred model er det fra Projecta?
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Godt spørgsmål, det er ikke angivet nogle steder. Hvad ville du gerne vide hvis det er?
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 391 |
Er det det her lærred
http://www.av-connection.dk/?PGr=334&ML=698 |
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Det ligner det meget godt, dog er der (indbygget)beslag i siderne til at skrue på væg eller loft.
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Sidder kassetten helt op til loftet eller er der lidt luft i mellem?
Jeg kan kun se at der 96" og ikke 92" Ved du hvad det vil koste at sende det hele til Sjælland? |
|
![]() |
|
Lærred er helt op til loftet, skal lige prøve at tage nogle billeder i dag.
Og så laver jeg lige et mål tværs over billedet så der ingen tvivl er om billedet størrelsen :-) Uha, ved jeg godt nok ikke. Er det ikke næsten med fragtmand så eller kan postdk håndtere så store pakker? Afhentning er selvfølgelig at foretrække :-) |
|
![]() |
|
rexuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-November-2007 Status: Offline Point: 55 |
Det er Benq W1070 og ikke W1070+ ? Kan være nice med lidt flere detaljer om lærredet.
|
|
![]() |
|
0045max ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Hej prøver lige at få kontakt herinde også.. jeg er meget interesseret i din projektor, kan afhente i morgen eller hvis interessen for en hurtig handel er der så også idag...
Mvh Max |
|
![]() |
|
Jeg skal nok tage billeder i aften når knægten er kommet i seng, men det er desværre ikke en + model :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |