|
S: Benq W5000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2017 kl. 17:27 |
Jeg sælger min lækre projektor, som desværre har fået en periodisk fejl. (se billede)
Fejlen opstår nogle gange - typisk efter 1 times filmkiggeri, og er typisk væk, når den er kølet af. Hvad er den værd med denne fejl? Jeg har haft den fra ny, og har stadig købskviteringen fra 2009 Den er ISF kalibreret. ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad den er værd som defekt ?
8 år gammel med ukendt timer. Min vurdering = 0.- Måske en flaske vin hvis nogen kan bruge den som stumper |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har gået ca 1300 timer...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |