|
S: Beoplay H9 trådløse headphones |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2017 kl. 13:28 |
Stand fremstår som ny. De kommer med original kasse og kvittering. Købt hos B&O på strøget.
De kan afhentes i København eller sendes på købers regning.
Nypris 3799,- HBO 2300,- Byd løs ![]() |
|
![]() |
|
Richie ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
2300 budt herfra, bor i KBH S :)
|
|
![]() |
|
Noteret
![]() |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Jeg trækker mit bud, vil forsøge at købe et par nye for 200,- ekstra på fredag på Frederiksberg
|
|
![]() |
|
Bare i orden. Tak for ligegyldig ekstra info der får min pris til at se dårlig ud.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Pb
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Er du der ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |