|
S: BeoSound / BeoMaster 5 (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bastus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2013 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2013 kl. 11:23 |
Jeg er i tvivl om det er det rigtige forum at forsøge sig med dette, men det kan jo ikke skade med lidt annoncering.
Jeg har et BeoSound / BeoMaster 5 til salg. Den fejler ingenting og er købt for 1 år siden. Sælges grundet flytning til mindre lejlighed. Vægophæng medfølger. Må ikke forveksles med BeoSound 5 Encore, som ikke har Masterlink mv. Anlægget kan afhentes i 1302 København K. Billeder: Pris: 17.000 kr.
Redigeret af Bastus - 20-August-2013 kl. 10:13 |
|
![]() |
|
Bastus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-August-2013 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
![]() |
|
![]() |
|
Op
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sæt den i den blå. Jeg solgte mit BS5/BM5 på få dage og jeg forlangte endda 3000 kr mere for dem.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Tak for tippet, Torben (fra mit yndlings TV-site
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det er selvfølgelig lidt mere familiært at sælge her, men jeg havde også mit i herinde uden at der kom respons.
Et offtopic spørgsmål: Har du prøvet Spotify på anlægget? Hvis ja, hvordan endte selve betjeningen med at blive? Er der kommet en brugbar app, så man ikke skal have fat i scrollhjulet? Redigeret af Torben Rasmussen - 11-August-2013 kl. 16:27 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jeg må indrømme at jeg ikke har prøvet at spille fra Spotify på anlægget, så det kan jeg desværre ikke svare på. Hvis jeg fortalte at de havde fundet en perfekt løsning, var du måske klar til at købe et tilbage?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |