|
S: Beosystem 2500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheGandalf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 19:14 |
Godaften Recordere
Jeg har været i gemmerne, og været heldig at finde B&O's Beosystem 2500. - Det har været til salg, et par gange, og har ikke haft held med at finde den rigtige ejer, til sættet. Det skal siges at dette sæt, ikke er til den bass-glade dreng, der ønsker sig et sæt som Cerwin Vega, eller lign.. Sættet er gammelt, som død og helvede, men det virker som det skal. Højtalerne der følger med, har ingen ridser. Cd-afspilleren har ligesom højtalerne, ingen ridser. :) FÅ DINE ØJNE I HOVEDET TIL AT KIGGE HER!.!.!.! - Jeg har op til flere gange modtaget tilbud, om et køb hvilket jeg mener er iorden. Men problemet er at folk ikke ved at dette sæt IKKKKE er det aktive sæt. Det vil sige at du skal som forbruger, at systemet ha' en forstærker sat til. Forstærkeren følger IKKE med sættet. Håber du kan forstå dette! Det har stået pakket ned, i de seneste 20 år. Der følger kabler, vægbeslag, og fjernbetjening med. Fjernbetjening er en BeoLink 1000 Vi det lyster, kan du tage et kig på en video, som blev skudt til en mulig køber. - Den er til at finde her: https://www.youtube.com/watch?v=8p855wJeb0E&list=UUx_YFSlVzQhx2zCpqBn-mSg Billeder kan findes her: Prisen kan vi sagtens snakke om. Jeg tænker selv en pris på 1700,- :) Du kan til hver en tid, kontakte mig over Recordere's Privat chat. - Kontakt kan også ske, over mail, eller mobil. MossLite@gmail.com / 24779333 Redigeret af TheGandalf - 20-September-2014 kl. 19:34 |
|
![]() |
|
TheGandalf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kunne bruge dette fine sæt? :)
|
|
![]() |
|
._.
|
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Hej har skrevet en PB
Redigeret af exlærer - 30-September-2014 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
Bump!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |