|
S: Beslag Sonos S5 60 / bytte til Sonos S3 beslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2016 kl. 20:32 |
Hej.
Rev disse med fra Fona i fredags, og sælger dem for de 60 kr/ stk som jeg gav, dog kun til afhentning enten i 2640 eller i dagtimerne på jobbet i 2750. Alternativt og helst bytte til et eller 2 Sonos S3 beslag. ![]() Det er dette beslag S5 beslag Redigeret af clausols1 - 19-Maj-2016 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
jakobbirk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Claus
Hvis det er til den gamle Play 5 vil jeg meget gerne købe 1. Vh Jakob Edit: Rettet fra "2" til "1"
Redigeret af jakobbirk - 15-Maj-2016 kl. 21:03 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jakobbirk det er bare i orden, jeg dropper lige en PM med mit nummer så vi kan aftale afh.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |