|
S: Blandet. |
Besvar ![]() |
Side <1234 16> |
Forfatter | |
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken version af DD-WRT ligger der på Linksys routeren?
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
@TG80: dd-wrt.v23_micro_generic.bin
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Bundkortet har CPU og GPU integreret, så det skal ikke købes ved siden af og bruger desuden meget lidt strøm og er stort set lydløs. Skal have øret helt ned til blæseren for at kunne høre det.
|
|
![]() |
|
Opdateret med Wii Balance Board til 200,-
|
|
![]() |
|
Koax til optisk konverter tilføjet til 100,-
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Hvis nu jeg køber bundkortet, vil du så tro at jeg kan bruge det i et kabinet, og afvikle en Plex klient på det? Jeg påtænker at lave en HTPC til stuen. Naturligvis fuldstændig lydløs :-)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Hvis du kan sende med G-Porto (39,- må kunne klare det): er jeg køber. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
RaGa_Muffin: Du kan ihvert fald godt bruge det i et kabinet. Det har jeg selv gjort. Jeg har ikke erfaringer med Plex klient. Har købt XBMC med det.
JørgenT: Du har PB.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Og betaling sendt.
![]() |
|
![]() |
|
Bundkort solgt til JørgenT.
|
|
![]() |
|
Opdateret med endnu lavere priser.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
Jeg vil gerne aftage din Cisco E3000 router til de 250 kr. plus porto, hvis vi kan finde en fornuftigt forsendelse af den f.eks. med Swipbox.com (via Netto, Føtex, Bilka) eller G-porto (Gul og gratis).Og måske betaling via Swipp (mobilbetaling hos alle andre danske banker end Danske Bank)? Alternativt via MobilePay (den enlige, der gerne vil være sig selv).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 16> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |