|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 19-Juni-2008 kl. 17:28 |
Hey.. Mig og en kammi brugte lige 3timer på at filme mine concept højtalere ind i højglanshvid film igår. Det er blevet rigtig godt synes i ikke ? Redigeret af MeLViS - 19-Juni-2008 kl. 17:42 |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
Hvad farve var de før ? De ser fine ud og er jo også nogle dejlige højttalere
![]() |
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
De var EG.
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Holdda op. Det er du da sluppet rigtig godt fra!
Ser godt ud som helhed ![]() |
|
![]() |
|
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
Hej Melvis Lækkert setup du har dig der - jeg har også fået mine Monitor Audio Silver fronthøjtalere + bag i eg sprøjtemalet hvide, da de skulle matche mit brede hvide Clic møbel - var dog lidt omfattende, da jeg skar pap stykker ud og satte tape over alle enhederne for at beskytte dem, men lækkert resultat :-) Fed ide med en mørk farve bag setup! Hvor har du ellers fået fat på det hvide højglansfilm henne??? - Jeg har nemlig også en Audio Pro Sub i sort pianolak, som jeg gerne vil have hvid og den er ikke nem at sprøjtemale... v.h. Ronster |
|
![]() |
|
![]() |
Filmen har jeg købt hos en skiltebutik/reklamebutik. Jeg gav for 400,- for filmen inkl et bar filtskrabere. Lidt en vennepris. Vil tro det kan gøres for 6-700,- i normalpris. |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Super flot!
Hvid er jo lidt en kæ****** farve (jeg kan dog godt lide den selv om det ikke er en farve), men det ligner et mandesetup, så tillykke med det. Very clean! |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Nice lavet...har du nogen closeup billeder bare så man kan se hvor flot det kan blive?
Er glad for at dette virker så nemt at lave, da min dali suite HT'er er kirsebær farvet hvilket jeg højst sandsynlig bliver træt af at se på (er det faktisk allerede lidt). |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Det er godt nok blevet flot. Godt arbejde Du har ikke et link til en forhandler? |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Flot setup, måske du kunne samle de 2 ledninger under tv'et og placere din Samsung selector på glashylden over din forstærker. Passer godt med den mørke væg |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Ja det ville faktisk blive bedre hvis det kunne lade sig gøre som MichaelA skriver
|
|
![]() |
|
![]() |
Det hele kommer væk og der kommer en sort kabelskinne på under tv. Er ikke færdig endnu ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |