recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Blue Lola Hovedtelefoner (uåbnet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Blue Lola Hovedtelefoner (uåbnet)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Caulnian Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Blue Lola Hovedtelefoner (uåbnet)
    Sendt: 17-November-2016 kl. 14:52
Jeg har fået et sæt Lola hovedtelefoner af Blue, men jeg har netop investeret i et sæt B&W hovedtelefoner, så jeg kommer ikke til at bruge dem. Kassen er uåbnet, men der følger ingen kvittering med, da de kommer direkte fra Blue for noget, jeg har lavet for dem. Jeg ved derfor ikke med garanti, men jeg forestiller mig, at jeg kan hive fat i dem, hvis der skulle være problemer.

Redigeret af Caulnian - 17-November-2016 kl. 14:52
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 07:50
Bump
Til top
Champ100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 16:34
250
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Vifa bluespark front/center
baghøjtaler system audio SA 205
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 16:12
300pp
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2013
Sted: vallensbæk stra
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 16:48
350 hvor i landet ?

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Caulnian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2017 kl. 13:13
Damn, jeg troede at jeg ville få besked, hvis der kom et svar her i tråden, men det gør jeg af en eller anden grund ikke. Beklager!

De befinder sig i Brønshøj og umiddelbart tænker jeg, at prisen må kunne komme højere op for et helt nyt sæt hovedtelefoner i ubrudt emballage :) Nypris ser ud til at ligge lige omkring 2000 kr., så tænker at en pris på 1000 kr. ikke er urimelig?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu