|
S: Blue Lola Hovedtelefoner (uåbnet) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2016 kl. 14:52 |
Jeg har fået et sæt Lola hovedtelefoner af Blue, men jeg har netop investeret i et sæt B&W hovedtelefoner, så jeg kommer ikke til at bruge dem. Kassen er uåbnet, men der følger ingen kvittering med, da de kommer direkte fra Blue for noget, jeg har lavet for dem. Jeg ved derfor ikke med garanti, men jeg forestiller mig, at jeg kan hive fat i dem, hvis der skulle være problemer.
Det er dem her - http://www.4sound.dk/dj/tilbehoer/headphones/blue-microphones-lola-black
Har det mon nogen interesse? Redigeret af Caulnian - 17-November-2016 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
Caulnian ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
250
|
|
Sony 55w828b
sony str-dn1080 Oppo 203 bluray/UHD Vifa bluespark front/center baghøjtaler system audio SA 205 |
|
![]() |
|
Jegergrim ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2015 Sted: Odense Status: Offline Point: 141 |
300pp
|
|
![]() |
|
oskarmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: vallensbæk stra Status: Offline Point: 55 |
350 hvor i landet ?
|
|
![]() |
|
Damn, jeg troede at jeg ville få besked, hvis der kom et svar her i tråden, men det gør jeg af en eller anden grund ikke. Beklager!
De befinder sig i Brønshøj og umiddelbart tænker jeg, at prisen må kunne komme højere op for et helt nyt sæt hovedtelefoner i ubrudt emballage :) Nypris ser ud til at ligge lige omkring 2000 kr., så tænker at en pris på 1000 kr. ikke er urimelig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |