|
S: Blu-Ray film |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu er de film jeg var intra i væk :( er der nogen chance for du gider sende gladiator til odense?
|
||
![]() |
||
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
|
170,- så er jeg frisk - skal presse citronen - jeg er jyde...
![]() |
||
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
hvis du betaler porto på 25,- så er det helt fint.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
2 af filmene er stadig på premiere hylderne så syns de 180,- incl porto er en fin pris.
|
||
![]() |
||
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
|
deal med de 200 sender du PM så kan vi aftale nærmere
|
||
![]() |
||
Autechre ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Varde Status: Offline Point: 608 |
|
180,- er okay - du sender bare en PB...
![]() |
||
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
|
||
![]() |
||
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
|
Hvad er der tilbage på listen?
|
||
![]() |
||
|
har opdateret teksten..
|
||
![]() |
||
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
|
pm modtaget smider sms når jeg er på trapperne
|
||
![]() |
||
|
Liste opdateret.
Redigeret af strecker - 21-Februar-2013 kl. 20:14 |
||
![]() |
||
|
da jeg ikke har hørt videre fra køber er følgende film stadig til salg:
Total Recall ( 2012 )
Transformers : Dark side of the moon The Raid |
||
![]() |
||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
|
145 for gladiator, transformers og real steel
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |