|
S: Blu-Ray samling på 178 titler samt afspiller |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blu-rays = 178
HD DVDer = 124 I alt = 302 film ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ... Har et enkelt billede af en stak HD DVDere mere som jeg simpelthen ikke kan få komprimeret til at komme under den magiske 1 MB grænse. Jeg kan selvfølgelig sende det til interesserede pr. mail. Titlerne er bl.a.: Bourne Ultimatum, Elephant Man, Spy Game, The Prestige, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Casablanca, Shaun of the Dead, the Big Lebowski, Children of Men, 12 Monkeys, Goodfellas. Redigeret af Carsten Selleri - 07-November-2020 kl. 14:05 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Hvor i landet er vi, og sælger du kune i "pakker"? Jeg har som sådan ikke brug for afspillere, men kunne muligvis være interesseret i nogle af skiverne.
Edit. Ser lige det er i Struer.
Redigeret af bjorno - 07-November-2020 kl. 17:16 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Hvad har du selv i tankerne for hele HD-DVD samlingen ?
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
hvad tænker du om alle Blu-ray filmene af pris?
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Ja jeg vil kun sælge i pakker. Så kan aftagerne evt. sælge de skiver som han ikke finder interessant eller har i forvejen og tjene lidt mønt på det.
Med det i mente så afgiv et bud, enten her i tråden eller over pb :)
|
|
![]() |
|
BUMP
|
|
![]() |
|
HD DVD samlingen er nu solgt. Blu-ray samlingen (178 titler) samt Panasonic afspiller sælges for 1200,-
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Har smidt en pb...
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Har du solgt BD samling og afspiller ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |