recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Buttkicker for den kræsne Q10B + forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Buttkicker for den kræsne Q10B + forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Buttkicker for den kræsne Q10B + forstærker
    Sendt: 19-Januar-2020 kl. 23:29
Buttkicker for den kræsne

1 stk : Quake Q10B – taktil transducer ( buttkicker )
1 stk : Earthquake XJ300-FR ( forstærker )

Q10B specs:
Belastbarhed: 1000 watt RMS
Impedans: 8 Ohm
Termisk beskyttet motorsystem 
5 cm slaglængde
5 – 70 Hz frekvens respons
Høj anslagsenergi
Stor taktil effekt

XJ300-FR specs:
320 WRMS @ 230 volt AC (8-Ohm Mono)
Class “J” Stereo Modular design
High Pass Filter: 15 HZ
Auto Signal Sensing ON / OFF
Phase infinitely variable: 0 to 180 degr.
Crossover: 50Hz - 160Hz
Volume control
Signal To Noise: 101 dB
THD: 0.08%

Denne kombi giver dig et fysisk tryk som INGEN subwoofer kan levere..!!!

samlet nypris : omkring 8.000,- Dog kører Earthquakeosund.dk tilbud lige nu, så et nyt sæt kan erhverves for cirka 5.800,-

Sælges for 3.000 eller HBO



Redigeret af therazz - 22-Januar-2020 kl. 19:42
MORE BASS
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 00:48
Hvor meget clearence kræver Q10B’eren for at blive blive monteret under en sofa? Eller hvordan får man monteret den så den giver bedst nytte?
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 01:10
http://www.radioparts.com.au/files/manuals/Q10B-MQB-1_manual_US.pdf

Her kan du se manualen for anbefalet montering.

enheden er cirka 15 cm høj. Vinkel beslaget der vises i manualen følger med
MORE BASS
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 13:51
Jeg skal lige have checket op på min sofa og se hvordan muligheden er for at få den monteret. Hvis den kommer til at sidde bagpå så kan det give lidt udfordringer i hjemmebioen da man går bag om sofaen for at komme ind, og den gør nok rimelig nas at slå foden ind i :)
 
Sofaen i hjemmebioen er også modul sofa. Ved du om det giver udfordringer med at vibrationerne ikke bliver overført optimalt til andre moduler af sofaen som Q10b'eren ikke er monteret direkte på?
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sehested Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2020 kl. 19:57
jeg har fået checket sofa og den burde kunne installeres under hvis man tager lidt underbeklædning af. Jeg vil derfor gerne købe den for 3000kr.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu