|
S: B&W 683 + HTM62 - solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2020 kl. 12:07 |
SOLGT
Halløj Jeg har et sæt B&W 683 og en HTM62 i Wenge som jeg synes skal videre. Alder er ukendt, men +10 år er nok forventeligt, jeg har selv haft dem siden 2013. Kabinetter og frontstof er i overordentlig fin stand alderen taget i betragtning, ingen nævneværdige ridser, skrammer eller huller i stof. Træerne vokser dog ikke ind i himlen, 1 bas i hver side har mindre buler, det havde de allerede da jeg købte dem og jeg har ikke rigtig fundet årsag til at skifte dem, jeg kan med mine naive ører umiddelbart ikke høre det har indflydelse på lyden - men dog ærgeligt hvis man helst har dem til at stå uden frontstof. Centeren mangler en af skruerne til terminalen, den har jeg ikke forsøgt at erstatte da de har været tilsluttet med bananstik. Dupperne til frontstof på centeren har set bedre dage, en mangler og jeg ødelagde en mere lige nu (øvre venstre hjørne) - men det sidder dog fast med de sidste 2. Jeg vil egentlig gerne have dem væk hurtigst muligt, så skal vi prøve med 2500kr og se om en hopper på dem. De står i Frejlev ved Aalborg, men jeg kan levere i omegnen hvis nødvendigt. ![]() ![]() ![]() Redigeret af HappyFrog - 07-Maj-2020 kl. 17:16 |
|
![]() |
|
HappyFrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hov, der kommer lige et fra siden hvis man ikke er bekendt med farven :-)
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |