|
S: B&w 802 Diamond ( d2 ) SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2019 kl. 00:05 |
802 diamond / D2 sælges til 49000,- pris nedsat fra 58000,-
Perfekt stand, og sat til salg til en rigtig fornuftig pris pga renovering projekt af hus.
Redigeret af stillersen - 29-Januar-2019 kl. 13:29 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogle af markedets fedeste højtalere i det rigtige set-up , men må desværre nok foreløbigt nøjes med,at drømme om dem . .
Måske en ide, at bekendtgøre: alder - hvor i landet - kvittering - stand . De er mig bekendt rimeligt forstærker krævende ? - hvad har du selv brugt ? Og hvordan mht møblering ( afstand til bag og sidevæg ) ? ? |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Solgt
|
|
![]() |
|
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1042 |
Må man spørger hvad de blev solgt til? :) Og tillykke med salget. Der er godt nok mange 802D og Diamond til salg i DK lige nu
![]() |
|
![]() |
|
Ja selvfølgelig.
Jeg satte dem ned fra 58000 til 49000.- Min telefon var rødgløden af opkald, sms'er og dba. fik 48000. Syntes nu ikke der er mange d2'er til salg. men tværtimod d1 til overpriser ![]() |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Er du kommet af med dine Cm1 & Cmc s2
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
![]() |
|
jeg beholder cm5 og cmc2, db1 og Earthquake mkvi15 indtil der er en sælger som har procella eller andet lækkert småt. Men kan godt sælge en af subwoofere
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |