|
S: b&w cm7 4800.- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:43 |
jeg sælger et par b&w cm7 sort pianolak.
De sælges meget billigt pågrund af den ene højtale har et par skrammer fra en flytning, som min gode ven var for hurtig med, selvom jeg havde sagt at jeg stod for alt hifi'en. Dog er det ikke noget jeg tænker over i hverdagen. Ellers står den anden højtale 120%. Jeg ved dog ikke om det er noget der kan repares med en lakstift. men prisen er sat derefter! http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-cm7-pass/id-1018995819/ Kvittering, haves. 9000 aalborg Redigeret af stillersen - 18-Oktober-2015 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen interesseret?
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
De er fine :-)
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Ja det er de i virkeligheden, og ikke så slemt som man tror. Ny pris 4500!!
Bliver ikke billigere, ellers bliver den malet, og solgt til 6000 |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Inden du maler dem, så prøv lige om de kan poleres op. Evt. med en polish med farve i. GLWS
|
|
![]() |
|
De kan ikke poleres op. der skal noget farve i. for at det bliver 90% godt. ellers skal de males.
Men forsøger lige om der er en der vil have højtalerne først til en billigere pris. ellers bevæger jeg mig ud i det andet :P. |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Hvem vil I få til at male dem?
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
en autolakør. som har malet højtalere til flere 100tusind.
han siger det ikke er et problem. det er 2 sider på den ene højtale. den anden højtale fejler igenting dr_schlemer :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |