|
S: B&W DM603 S3, B&W LCR600 S3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PV ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2013 kl. 20:10 |
Hej Alle.
Jeg sælger et sæt meget velholdte og velspillende B&W DM603 S3 i farven Calvados, samt en B&W LCR600 S3 Center. Bemærk det er S3 modellen der her sælges, med kevlar mellemtone og aluminiums basenhed, og den store center model i serien med 2 x 6,5" enheder. Højtalerne har aldrig været udsat for røg, og der medfølger kvittering, manualer og spikes/fødder. De er fra 2004. Jeg forestiller mig følgene pris. DM603 S3 sælges til 3000 kr LCR600 S3 sælges til 1500 kr Eller kom med et seriøst bud på dem, de skal afhentes i Roskilde. Jeg undskylder billedernes placering, jeg kan ikke umiddelbart rette dem op. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
PV ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
***SOLGT***
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |