|
S: B&W DM686 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2014 kl. 14:37 |
Jeg har det sæt B&W højtalerne fra 08/09 jeg gerne ville sælge.. De har vært brugt som baghøjtalere så begrænset hvor meget de er blivet brugt.. De står umiddelbart fejlfrie
![]() De befinder sig i Ringsted og kan ikke sendes ![]() Pris: 1500,- kr. ![]() Redigeret af McNiklas - 09-Juli-2014 kl. 19:10 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
McCracken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2014 Sted: dk Status: Offline Point: 15 |
Jeg kunne godt have interesse :)
|
|
![]() |
|
McCracken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2014 Sted: dk Status: Offline Point: 15 |
Vil du kontakte mig på mail syregren@gmail.com, tak ! :)
|
|
![]() |
|
Solgt til mig. Takker for en god handel. Mægtig tilfreds med dem
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |