|
S: B&W DS6 baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de er 10 år
|
|
![]() |
|
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
jeg godtager 1000 kr med levering til Brønshøj, er stort set samme pris som 1200 med porto :)
hvis du stadig er interesseret :) Redigeret af arcona - 15-November-2012 kl. 20:33 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Det er iorden. Skriver lige en PM med detaljer :)
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Har sendt dig en PM
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Havde vi ikke en handel ,eller er det noget som jeg har misforstået ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg har korresponderet med arcona via PM om levering til min søster så jeg går det ud fra at det er mig det har købt dem.
|
|
![]() |
|
Det er sku da for dårligt af arcona må jeg sku da nok sige, er det da ikke den som byder mest som får den mylle ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Virker ikke til at arcona synes at 1200 er mere end 1000
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Det er vel op til arcona hvad han synes er den bedste deal for ham. Han har åbenbart synes at det var lettere at levere dem i hans nær område istedet for at skulle bøvle med at pakke dem ned og på posthuset. Porto havde vel kostet tæt på 200kr alligevel. Det tror jeg faktisk også at jeg selv havde gjort.
/Jacob
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Det er selvfølgelig helt rigtigt.
Troede bare han skulle sende til jer begge to |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
I kunne jo prøve at læse hvad manden selv har skrevet oven over...
|
|
![]() |
|
byder 1300 kr inkl porto så er priser i hverfal ikke den samme , som de 1000 kr mylle byder med
Redigeret af Swingking - 17-November-2012 kl. 13:37 |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |