|
S: B&W LCR600 S3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Merovingian ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2012 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 06:27 |
Halløj!
Jeg sælger min B&W LCR600 S3 centerhøjtaler, da jeg ikke længere har plads til et stort surround-setup. Kanon centerhøjtaler med masser af power og detaljer. Højtaleren er SORT. * Design: 2.5-way vented-box LCR (Left, Center, Right) speaker system * Frequency range: (-6dB): 55Hz and 42kHz * Power handling: 120W into 8O * Sensitivity: 88dB spl (2.83V, 1m) * Impedance: 8O (minimum 3.0O) Prisen er 1800 kr og den kan afhentes i århus. |
|
![]() |
|
Merovingian ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2012 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
![]() |
|
NaumannDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du kommet af med højttaleren?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |