|
S: B&W XT2 - 3000kr |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sponix ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2011 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i dine M1'ere - få endelig gang i nogle billeder. :)
|
|
Onkyo TX-SR308 | Jamo S 506 | HCS 3 - 5.0 surround sæt | LG 42LD750N | EPSON TW3200 | HiViLux 16x9 100" lærred
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Så er det gjort. Som jeg har skrevet, så sig endelig til hvis du vil have dem sendt over mail. Recordere ville ikke acceptere mine billeder og photobucket har selv gjort billederne så små.
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Jeg har lige fundet fødderne til mine m1 højtalere. De trænger til lige at blive renset lidt, men der er stadigvæk de originale umbraco-nøgler med, til at montere højtalerenr til fødderne.
Desuden kan du også få mine kabler med, som jeg har brugt. Det er nogle argon fra hifiklubben og der er bananstik med til. Jeg er lidt usikker på længden. Hvis det altså stadigvæk har interesse. :) |
|
![]() |
|
castillo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Vil gi 3000 for XT2
|
|
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8 CENTER: B&W XTC BAG: B&W XT8 SIDE: B&W XT2 SUB: B&W PV1 Kabler: Van den Hull |
|
![]() |
|
Hvis der ikke kommer andre bud, er de dine.
|
|
![]() |
|
Der er budt 3000kr på XT2 og 900kr på M1'erne.
Jeg har skrevet følgende på forsiden: Jeg har tænkt lidt på det og det er faktisk lidt ulogisk at flytte højtalerne med. Derfor vil de højtalere der er blevet budt på, kunne hentes fra onsdag den 24. Højtalerne kan høres og hentes i Odense SØ. Skal de sendes bliver det først efter vi er flyttet, så jeg er sikker på at de bliver sendt forsvarligt.
|
|
![]() |
|
Laver lige et bump. 2 dage tilbage :)
|
|
![]() |
|
Sidste bump :)
|
|
![]() |
|
Castillo har ikke svaret tilbage på mine XT2 højtalere. De er derfortil salg igen. 3000kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |