|
S: B&W XT2 Sort højglans |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 21:59 |
Hej.
Jeg sælger mine B&W XT2, da jeg flytter i mindre lejlighed og derfor ikke kan have glæde af dem som baghøjtalere, da jeg i fremtiden skal køre 5.1 i stedet for 7.1. De er i rigtig god stand og med original emballage. 2. ejer, alder ukendt, IKKE ryger hjem. De befinder sig i Ringsted, men da jeg snart flytter til Virum er der også mulighed for levering i Virum omegn. Jeg tænker umiddelbart at de sælges for HBO 3.000 kr. Specifikationer kan findes her: http://www.bowers-wilkins.co.uk/Downloads/Product/InfoSheet/ENG_FP25305_XT2_info_sheet.pdf Billeder (lånt): http://www.avmagazine.it/articoli/diffusori/120/apertura.jpg Evt. bytte med subwoofer.
Redigeret af gullip - 09-Januar-2016 kl. 22:00 |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en diy sub jeg vil bytte med. 2x peerless 10'' b&w 675 forstærker.. bedre end mine 2 forrige b&w pv1, 10cm
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Du skulle vel ikke have vægbeslag til dem ?
|
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Stillersen: har du nogle billeder og hvor i landet?
Tanaburs: jo, det er inkl. Vægbeslag |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Kan du sende en PB med et nr jeg kan sende MMS billeder. Jeg kommer fra Aalborg
|
|
![]() |
|
PM er sendt.
|
|
![]() |
|
runemacca ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Status: Offline Point: 132 |
er de solgt?
|
|
![]() |
|
De er stadig til salg.
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump. Højeste bud er pt. 2.500
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |