recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Cambridge Audio 540R surround-receiver (9520)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Cambridge Audio 540R surround-receiver (9520)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Cambridge Audio 540R surround-receiver (9520)
    Sendt: 07-Januar-2015 kl. 12:10

Julemanden var på besøg hos mig for 14 dage siden, og medbragte en ny surround-receiver, så nu ryger den gamle til salg!

Cambridge Audio Azur 540R V2, flot og solid (tung!) low-profile 6-kanals surround receiver, med masser af "power (stor ringkerne-trafo og alt det fine :)) - 5x100w (falder til 80w med alle 6 kanaler i brug), eller 2x100w i stereo. Massiv alufront og flot alu-fjernbetjening. Maks strømforbrug er listet til 615w(!!), så det siger lidt om det "power" der ligger bag. Min nye forstærker med 5x140 "Sony-watt" har f.eks. et maks strømforbrug på 240w :) 

Spiller rigtig godt, og er absolut egnet til et mindre stereo-setup!

Der er fint med tilslutningsmuligheder, bl.a. 3 digitale indgange (optisk + coax) til TV, DVD/Blu-Ray, Playstation osv.. Der er også både pre-in og pre-outs til alle kanaler.
Understøtter Dolby Digital EX / DTS ES, samt alle de "gamle" formater.
Den fungerer 100%, og er pæn og velholdt - alle dele, inkl. original emballage, manual, kvittering, osv medfølger (AM-antennen er blevet væk, men hvem bruger også dem??).

Eneste "mangel" er HDMI, men til set-top bokse, lyd fra TV, musikanlæg, computer, osv, betyder det jo ikke så meget.

Den befinder sig i Nordjylland, lidt syd for Aalborg, og kan leveres indenfor rimelig afstand heraf. Kan selvfølgelig også afhentes :)

HBO 1000.
Til top
mwthrane2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2015
Sted: Danmark
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:05
Hej

Er det muligt den kan sendes? :)
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af mwthrane2 mwthrane2 skrev:

Hej

Er det muligt den kan sendes? :)

Tjahh - den står pakket ned i original emballage med filt-pose, flamingo, osv, så det kan den sådan set godt.. Den kan i hvert fald godt holde til det :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:17
hvad vejer den? Så kan jeg evt. lige tjekke det :)
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af mwthrane2 mwthrane2 skrev:

hvad vejer den? Så kan jeg evt. lige tjekke det :)

Omkring 10-11 kilo uden indpakning - så sikkert omkring 12-13 stykker..
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mwthrane2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 13:24
Jeg har sendt dig en privat besked :)
Til top
plokke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plokke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 21:23
Solgt til mwthrane2 - Tror det er den hurtigste handel jeg har lavet herinde!! Skønt :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu