|
S: Cambridge Audio 540R surround-receiver (9520) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plokke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2015 kl. 12:10 |
Julemanden var på besøg hos mig for 14 dage siden, og
medbragte en ny surround-receiver, så nu ryger den gamle til salg! Cambridge Audio Azur 540R V2, flot og solid (tung!) low-profile 6-kanals surround receiver, med masser af "power (stor ringkerne-trafo og alt det fine :)) - 5x100w (falder til 80w med alle 6 kanaler i brug), eller 2x100w i stereo. Massiv alufront og flot alu-fjernbetjening. Maks strømforbrug er listet til 615w(!!), så det siger lidt om det "power" der ligger bag. Min nye forstærker med 5x140 "Sony-watt" har f.eks. et maks strømforbrug på 240w :) Spiller rigtig godt, og er absolut egnet til et mindre stereo-setup! Der er fint med tilslutningsmuligheder, bl.a. 3 digitale indgange (optisk + coax) til TV, DVD/Blu-Ray, Playstation osv.. Der er også både pre-in og pre-outs til alle kanaler. Understøtter Dolby Digital EX / DTS ES, samt alle de "gamle" formater. Den fungerer 100%, og er pæn og velholdt - alle dele, inkl. original emballage, manual, kvittering, osv medfølger (AM-antennen er blevet væk, men hvem bruger også dem??). Eneste "mangel" er HDMI, men til set-top bokse, lyd fra TV, musikanlæg, computer, osv, betyder det jo ikke så meget. Den befinder sig i Nordjylland, lidt syd for Aalborg, og kan leveres indenfor rimelig afstand heraf. Kan selvfølgelig også afhentes :) HBO 1000.
|
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Er det muligt den kan sendes? :)
|
|
![]() |
|
Tjahh - den står pakket ned i original emballage med filt-pose, flamingo, osv, så det kan den sådan set godt.. Den kan i hvert fald godt holde til det :)
|
|
![]() |
|
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
hvad vejer den? Så kan jeg evt. lige tjekke det :)
|
|
![]() |
|
Omkring 10-11 kilo uden indpakning - så sikkert omkring 12-13 stykker..
|
|
![]() |
|
Jeg har sendt dig en privat besked :)
|
|
![]() |
|
Solgt til mwthrane2 - Tror det er den hurtigste handel jeg har lavet herinde!! Skønt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |