|
S: Cambridge Azur 740A/340C |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2015 kl. 18:43 |
Hej
Jeg har en pæn og velholdt sort Cambridge Azur 740A stereo forstærker som jeg ikke længere skal bruge og derfor vil prøve at sælge. Test Den er købt d. 4/7-2011 ved Hifi klubben (kvittering haves), og jeg er 2. ejer Fjernbetjening haves, orig. emballage haves ikke. Har desuden en sort Cambridge Azur 340C CD afspiller som jeg ikke kan finde kvitteringen på, alder ukendt, også med fjernbetjening. Befinder sig i 8300 Odder Sælges for samlet for hbo. kr. 1900,- Forstærker alene hbo. 1200,- (evt. bytte med en nyere tablet eller pladespiller +- penge den ene eller den anden vej). Forbeholder mig retten til alt ;-) Redigeret af 9els1 - 17-Juni-2015 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen bud på hvad det evt. kunne sættes til salg for ?
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Jeg kunne godt være interesseret, men ved ikke helt hvad prisleje den skal ligge i.
Redigeret af jacobask - 18-Maj-2015 kl. 07:54 |
|
![]() |
|
Ja, jeg ved hellere ikke hvad prislejet er; jeg kan se forstærkeren kostede kr. 4499,- da den blev købt
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
mon ikke omkring 2.000 for begge dele...
|
|
![]() |
|
ok, tak for input; så prøver jeg at sætte dem til salg for det...
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
Hvad siger du til 800 for forstærkeren?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Jeg vil gerne byde 850,- afhentet.
|
|
![]() |
|
Tak for bud; det synes jeg er lidt for lavt. Jeg sætter den til hbo. kr. 1200,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |