|
S: Celestion A1 standerhøjtaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valagar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 17:40 |
Celestion A1 Standerhøjtaler til salg. Evt. se billeder på http://www.dba.dk/hoejttaler-celestion-a1/id-1010457275/ http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speakers/celestion/a1/prd_119287_1594crx.aspx Ellers søg på nettet. Pris 1600kr. Befinder sig i Silkeborg Redigeret af Valagar - 21-September-2014 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
Valagar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
To the top...
|
|
![]() |
|
To the top...
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Du kommer vel ikke forbi hovedstaden? Jeg kunne godt være fristet, men "den lille fede" er jo ikke sådan at få transporteret :-)
|
|
![]() |
|
Desværre. Har ingen planer om en storby tur inden for den nærmeste tid...
|
|
![]() |
|
Blix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-August-2013 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 24 |
Har selv haft disse inden jeg fik dls. Og kan kun give sælger ret i, at disse spillere fantastisk ifht til størrelse. Trak dem endda fint på en gammel nad t741 reciever
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Det var en skam. Jeg kommer desværre ikke lige den vej forbi i den nærmeste fremtid. Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |