recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Celestion A1 standerhøjtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Celestion A1 standerhøjtaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valagar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-August-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valagar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Celestion A1 standerhøjtaler
    Sendt: 12-August-2014 kl. 17:40

Celestion A1 Standerhøjtaler til salg.
Spiller fantastisk.
Vægt 14kg, 10år gammel. Nyprisen var 12000kr.
Mål er 240x410x340mm Det er en lille mobbedreng.
4Ohms, 88dB, 1" titanium dome tweeter + 7"woofer.
Enhederne og terminalerne er i fin stand.
Kabinettet har lidt ridser, men stadig i fornuftig stand taget alder i betragtning.
Det kan medfølge 2 stander til højtalerne gratis, hvis dette ønskes. Det var nogen jeg fandt hos den lokale kræmmer til 300kr for et par år siden, så det er ikke kvalitets stander. Men de fungere, hvilket er det vigtigste.

Evt. se billeder på http://www.dba.dk/hoejttaler-celestion-a1/id-1010457275/

http://www.audioreview.com/cat/speakers/floorstanding-speakers/celestion/a1/prd_119287_1594crx.aspx

Ellers søg på nettet.

Pris 1600kr.

Befinder sig i Silkeborg

Redigeret af Valagar - 21-September-2014 kl. 13:09
Til top
Valagar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valagar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 16:01
To the top...
Til top
Valagar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valagar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 13:08
To the top...
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 17:23
Du kommer vel ikke forbi hovedstaden? Jeg kunne godt være fristet, men "den lille fede" er jo ikke sådan at få transporteret :-)
Til top
Valagar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valagar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2014 kl. 05:09
Desværre. Har ingen planer om en storby tur inden for den nærmeste tid...
Til top
Blix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-August-2013
Sted: Silkeborg
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 10:52
Har selv haft disse inden jeg fik dls. Og kan kun give sælger ret i, at disse spillere fantastisk ifht til størrelse. Trak dem endda fint på en gammel nad t741 reciever
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 15:40
Det var en skam. Jeg kommer desværre ikke lige den vej forbi i den nærmeste fremtid. Held og lykke med salget.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu