|
S: Cisco Aironet 1832i Dual-Band 802.11ac |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2017 kl. 13:27 |
Cisco Aironet 1832i
Dual-Band 802.11ac Wave 2 Access Point With Cisco Mobility Express Software Plus Cisco strømforsyning til. Som ny. var en for stor mundfuld til mig, så derfor sælges det. Ny Pris 3000kr Byd. |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt hjælpe dig med at sætte det op
|
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Hej "hifibo"
Det er super pænt af dig, har dog helt besluttet af vælge en lidt mindre overkill løsning til mit behov/forbrug. Men 1000 tak for tilbudet. |
|
![]() |
|
.
Redigeret af TiXe - 10-April-2017 kl. 14:29 |
|
![]() |
|
Sælges til HBO 1000kr
|
|
![]() |
|
WoodDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2020 Status: Offline Point: 5 |
fik du nogensinde solgt denne ?
|
|
![]() |
|
Hej WoodDK
Den ligger fuldstændig ubrugt på samme hylde som den gjorde dengang faktisk :) Den er ikke sat til eller rørt ved siden :)
|
|
![]() |
|
WoodDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2020 Status: Offline Point: 5 |
hvad siger du til 400 plus fragt ?
ny prisen er jo ikek lige frem 3k i dag :-)
|
|
![]() |
|
hmm tjo ved du hvad, lad os sige det. jeg finder det lige frem. send mig en besked med dit nummer. så sender jeg et par billeder osv. så vi er er helt sikre på at det er den du søger.
|
|
![]() |
|
øhm er ny herinde... kan ikke finde en knap til at sende en privat besked ?? sorry...
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5220 |
Tryk på navnet til modtager, og så har du muligheden.
|
|
![]() |
|
Nå jeg trykker der kan jeg kun vælge "bruger-profil" og "Find bruges indlæg" - ved ikke om det er fordi min konto er fra i dag eller noget (den er bekræftet)
tak for hjælpen men vi har fået kontakt:-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |