|
S: CM Storm QuickFire XT tastatur |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2015 kl. 23:02 |
Hej,
Jeg sægler dette mekaniske tastatur fra CM Storm med MX Cherry Brown switches. Købt tilbage i november 2014, men er stort set ikke brugt. Det fejler dog intet, og er et fantastisk tastatur for dem der kan lide de brune taster. Jeg fandt dog bare ud af at jeg personligt ikke synes om det, og sælger det derfor igen. Kvittering haves selvfølgelig, og alt andet medfølger. Leveres i original kasse. Normalpris 679 kr. Byd hvis du er interesseret. Jeg har dog en MP på 450. Det befinder sig i Aalborg/Hjørring. Billede her Billede her Billede her Redigeret af ladiesman217 - 02-Juni-2015 kl. 23:11 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |