|
S: Compaq iPAQ Pocket PC |
Besvar |
Forfatter | |
Qenarye
Junior bruger Oprettet: 21-Oktober-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2012 kl. 18:00 |
Sælges oldschool iPAQ Pocket PC med dockingstation
16mb plads bluetooth og windows os Bud kom frisk :)
|
|
Qenarye
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det virkelige være rigtigt at ingen lige står og mangler en Ipaq :)
|
|
Nikodk
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bange for at det godt kan passe...
Tiden er vist løbet fra dem - jeg forsøgte at komme af med et par stykker for et års tid siden (Hp modellen med telefon) Jeg havde HBO kr 0 uden det store held ... |
|
Baron
Super bruger Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror helt sikkert også at markedet for ipaq, er længe dødt og begravet, har selv et par stykker som er pakket væk, og ville være tilfreds med 1,5 l pepsi max pr stk. Haha, så tror at de er passé.
|
|
Panasonic TX-P42GT30Y, Onkyo TX-SR806, HTPC i5, Elac FS-189, Elac CC241, PS3 Slim - Harmony One
|
|
Qenarye
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe Tja i har nok ret, jeg fik muligheden for at arve en hel stak fra arbejdet.. havde da et lille håb men Tiden er nok løbet fra dem.
|
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uha, som tiden går. Var det ca 2005 det var hot at bruge sådan en fætter? Jeg har stadig min liggende i en skuffe, jeg nænner ikke at smide den ud....
J |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld for OT, jeg har en Palm Tungsten liggende |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |