|
S: CORSAIR RM750M |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andtomet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2011 Sted: århus Status: Offline Point: 126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2014 kl. 11:15 |
Corsair RM750 Gold - 750W PSU
Strømforsyning ( intern ), ATX12V 2.4 / EPS12V 2.92, 80 Plus Gold, 135 mm blæser med zero RPM fan mode teknologi, aktiv PFC, fuld modulær & tynde sleeved kabler, 750 watt - Corsair RM Series med Nypris 849,- (det billigste jeg kunne finde) købt for 888,- hos proshop i århus. Uåbnet, full garenti. INFO: den er lidt længere end en normal PSU. så den kan evt ikke være i små ITX kabinetter. HBO 500,- kan afhentes i århus C, viborg, eller hadsten(sendes ikke), og jeg kan ikke levere den tilbage til proshop, da det er en RMA sag, mellem mig og corsair, jeg har i mellemtiden købt en PSU magen til som sidder i min pc, kunne ikke undvære en PSU i de 5 - 6 dage det tog og sende den frem og tilbage. Så nu har jeg 2, hvor jeg godt vil af med den ene :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |