recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: CORSAIR RM750M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: CORSAIR RM750M

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: CORSAIR RM750M
    Sendt: 19-August-2014 kl. 11:15

Corsair

RM750 Gold - 750W PSU

Strømforsyning ( intern ), ATX12V 2.4 / EPS12V 2.92, 80 Plus Gold, 135 mm blæser med zero RPM fan mode teknologi, aktiv PFC, fuld modulær & tynde sleeved kabler, 750 watt - Corsair RM Series med 

Nypris 849,- (det billigste jeg kunne finde) købt for 888,- hos proshop i århus.

Uåbnet, full garenti. INFO: den er lidt længere end en normal PSU. så den kan evt ikke være i små ITX kabinetter.

HBO 500,-

kan afhentes i århus C, viborg, eller hadsten(sendes ikke), og jeg kan ikke levere den tilbage til proshop, da det er en RMA sag, mellem mig og corsair, jeg har i mellemtiden købt en PSU magen til som sidder i min pc, kunne ikke undvære en PSU i de 5 - 6 dage det tog og sende den frem og tilbage. Så nu har jeg 2, hvor jeg godt vil af med den ene :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu