|
S. Dali 109 DIY 2 basser er i stykker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juni-2013 kl. 12:42 |
Hej med jer
Har sådan et par til at stå som jeg ville have haft lavet, men tiden er der ikke til det længere, og vil gerne have den plads i værkstedet. (Opvarmet) De er i rimlig stand, dog er 2 basser i den ene højtale ødelagt i gummikanten (Ikke et ukendt problem) Og de kan alle samme lavet for ca 1200.- ved nogen af dem i DBA som laver gummi kanter. De spiller ud over det som de skal, og fejler ellers ingenting. Dog en lille smule mærker i frontstoffet. Kan jeg få lidt for dem ville det da være alletiders, eller er der jo en mulighed for et DIY projekt. :) Skal vi sige HBO 250- afhentet ? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke mulighed for at ligge nogle billeder ind ?? |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg vil være ærlig og sige af hvis det er bud i 250.- størrelse vi snakker om, så vil jeg sige så meget at de er ikke grimme, de har nogen små forbrugs mærker his og her, ikke noget i nærheden af slemme, og en kant membran som er smulret ved de fleste er lidt skidt.
Link til modellen http://www.minhembio.com/cruse De er lånt, men for at fremvise hvad det er for en vi taler om. Jeg vil meget gerne tag billede af dem, men skal lige have dem hevet frem i nået sollys, og for ikke tid før weekenden. |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Hej
kommer der nogle billeder
![]() |
|
![]() |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |