|
S: DALI Concept 1 sæt (Hvid) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
toffo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 20:36 |
Jeg sælger disse flotte højttalere, da jeg ikke får dem brugt.
De er i rigtig fin stand, og er næsten ikke blevet brugt. De blev købt som baghøjttalere i mit setup og har derfor spillet meget få timer. De er ca 3 år gamle og kvittering haves desværre ikke. De blev købt i Hifi klubben i Herning i sin tid og hvis en kvittering er sindssygt vigtig kan den nok skaffes. Ellers kan jeg håndskrive en. Nyprisen var 2000kr (1000kr/stk) Sælges nu til halv pris. 1000kr total for begge. Kan sendes med posten, med lidt god vilje, eller afhentes i Århus. Any takers? Billeder: http://www.myupload.dk/handleupload/510fhm
|
|
![]() |
|
toffo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen? De fejler absolut ingenting. Er det for dyrt? Ser frem til input :)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
Tror det er for dyrt. Synes at havde set dem til 6-700 for et sæt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Jamen så sætter jeg dem til 700kr for sættet. Afhentet. Skal de sendes, bliver det en kende mere besværligt :)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
700 plus post
|
|
![]() |
|
ZorpeX ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
Hvis du skal mod Herning en dag og de ikke er solgt endnu, så sig endeligt til :-)
|
|
![]() |
|
Stefthom - Noteret. Jeg skal dog lige have skaffet en kasse. Tror godt de kan sendes via G-Porto. Så sparer du lidt på fragten :)
ZorpeX - Det er muligt jeg skal til Skjern til min papfars fødselsdag, en af de kommende weekender. Jeg holder dig lige opdateret. Det ville da være super praktisk lige at smide dem ind der. Hvis ikke de bliver afsat til ovenstående først :)
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |