recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: DALI Concept 1 sæt (Hvid)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: DALI Concept 1 sæt (Hvid)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: DALI Concept 1 sæt (Hvid)
    Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 20:36
Jeg sælger disse flotte højttalere, da jeg ikke får dem brugt.

De er i rigtig fin stand, og er næsten ikke blevet brugt. De blev købt som baghøjttalere i mit setup og har derfor spillet meget få timer.

De er ca 3 år gamle og kvittering haves desværre ikke. De blev købt i Hifi klubben i Herning i sin tid og hvis en kvittering er sindssygt vigtig kan den nok skaffes. Ellers kan jeg håndskrive en.

Nyprisen var 2000kr (1000kr/stk)

Sælges nu til halv pris. 1000kr total for begge.

Kan sendes med posten, med lidt god vilje, eller afhentes i Århus.

Any takers? 

Billeder:
http://www.myupload.dk/handleupload/510fhm
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 16:36
Slet ingen? De fejler absolut ingenting. Er det for dyrt? Ser frem til input :)
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6496
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 19:13
Tror det er for dyrt.    Synes at havde set dem til 6-700 for et sæt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 22:45
Jamen så sætter jeg dem til 700kr for sættet. Afhentet. Skal de sendes, bliver det en kende mere besværligt :)
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 08:34
700 plus post
Til top
ZorpeX Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-August-2005
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZorpeX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 07:56
Hvis du skal mod Herning en dag og de ikke er solgt endnu, så sig endeligt til :-)
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2014 kl. 12:42
Stefthom - Noteret. Jeg skal dog lige have skaffet en kasse. Tror godt de kan sendes via G-Porto. Så sparer du lidt på fragten :)

ZorpeX - Det er muligt jeg skal til Skjern til min papfars fødselsdag, en af de kommende weekender. Jeg holder dig lige opdateret. Det ville da være super praktisk lige at smide dem ind der. Hvis ikke de bliver afsat til ovenstående først :)
Til top
toffo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér toffo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 19:29
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu