recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali concept 6 højttalere (solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali concept 6 højttalere (solgt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali concept 6 højttalere (solgt)
    Sendt: 14-December-2014 kl. 00:32
2 stks i lys eg (light oak ifølge hjemmesiden).

De er som nye. Sælges da jeg ikke længere har brug for et anlæg :)

2500kr. Skal helst hentes i Sønder Omme, men kan også mødes i Herning, Vejle, Billund, osv, byer indenfor 50km af Sønder Omme :)

Billeder kan sendes på mobil/mail hvis det ønskes.

EDIT: evt kan der følge en pioneer vsx 323-k receiver med for 1000kr. (den sælges dog ikke separat).

Redigeret af capperdude - 17-December-2014 kl. 22:27
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 22:45
2000kr, anyone? ellers byd?
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 09:03
måske du skal lidt ned i pris. Har selv købt et sæt i god stand til 700 i sommers. Det var billigt, men du skal nok en smule ned i pris. Selvfølgelig helt op til dig...blot et tip
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af henningdalgaard henningdalgaard skrev:

måske du skal lidt ned i pris. Har selv købt et sæt i god stand til 700 i sommers. Det var billigt, men du skal nok en smule ned i pris. Selvfølgelig helt op til dig...blot et tip

Tak fordi du tager dig tid til at skrive :)

Jeg lader den lige stå lidt, og så må vi se om der sker noget. 700 er meget billigt, da nyprisen er 4000, så du har gjort en super handel :)

Hvis jeg skal ned i det prisleje, så beholder jeg dem, da min far evt vil købe hele mit anlæg. lader dog tråden køre hvis folk skulle have interesse :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 00:25
opdateret 1. indlæg :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 22:26
Solgt :)

Fik solgt receiver og concepterne samlet for 3000kr :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu