|
S: Dali højtaler og Pioneer reciever |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 11:13 |
Sælges: Dali Zensor 5 gulvhøjtalere, i højglans hvid.
Stand: står som nye,i ikke ryger hjem, knap 8 måneder gammel, så stadig over 2 års garanti (hifiklubben tilbyder 3 år) Sælges samlet for 3400 kr. ![]() ![]() 2 stk hvide cambridge MInx 11 kan medfølge som blev brugt til baghøjtalere pris: 500 kr. Pioneer VSX 527 8 måneder gammel, står som ny. fejler intet. Pris: 1400 kr. Pioneer VSX-527 specifikationer: • Udgangseffekt pr. kanal: 130W • Impedans på udgangsniveau: 6 Ohm • Antal kanaler: 5 • Indgangstilslutninger: 6 x HDMI, 3 x composite,1 x koaksial,1 x digital optisk, 1 x USB 2.0-vært, 1 x iPod/iPhone digital via USB, 1 x Ethernet • Udgange: 1x HDMI, 1x Composite, 2x pre-out-udgange (Sub+surroundback) • DLNA: Ja • Vægt 8.9kg • Mål: 435 x 168 x 342.5 mm ![]() Det befinder sig i Vodskov ved aalborg. Alt er med orginale kasser og kvitteringer Kan evnt. kontaktes på mobil: 26146967
Redigeret af DonBirger - 14-April-2013 kl. 11:16 |
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For blot 1.5 uge siden kunne du købe Zensor 7 for 3500 som var 6 måneder gamle.
Så jeg tror desværre din pris er lidt for høj.
|
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
Er det bare for at kommentere på den pris jeg har sat, eller du interreseret i dem?
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Begge dele. Jeg kan ærligt ikke finde ud af, hvilken vej jeg vil gå mht. højtalere.
Desuden bor du næsten 200 km. væk hvilket ikke just hjælper på sagen :)
|
|
![]() |
|
Du har ikke en hifiklub i nærheden, så kunne du evnt tage et smut forbi dem først og lytte til noget forskelligt dernede. Og se om dali er noget for dig. Jeg kan jo sagtens sige de spiller rigtig rigtig godt til prisen. Det var jo derfor jeg købte dem
![]() |
|
![]() |
|
Tilbud
![]() Det sku billigt, det står som helt nyt... ![]() Redigeret af DonBirger - 16-April-2013 kl. 13:52 |
|
![]() |
|
VP79 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
er lidt varm på dine minx 11. Sælger du dem seperat ?
|
|
![]() |
|
Ja det kan vi sagtens finde ud af
|
|
![]() |
|
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
Leder efter en tv-bænk/teknikskab i stil med dit. Mærke, pris og features? Går ud fra at man kan betjene apparaterne med IR gennem glas eller stof? Svært at se på billederne, men synes designet er flot. Håber du har mulighed for at hjælpe mig?
Hilsen Marco, Aarhus |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Havde det bare været 7'eren, og havde du bare boet lidt tættere på, så var jeg blevet forelsket i dit tilbud! men desværre
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Mærket hedder: Peter Larsen dvs. at jeg selv har lavet det...
![]() |
|
![]() |
|
VP79 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Har sendt dig en pb :)
mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |