recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali Ikon Vokal 2 mk2, sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali Ikon Vokal 2 mk2, sort

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali Ikon Vokal 2 mk2, sort
    Sendt: 17-Januar-2014 kl. 08:41
Hej,


Da jeg er gået over til stereo sælger jeg min Dali Ikon Vokal 2 mk2 centerhøjtaler. Farven er sort ask. 

Højtaleren har stået beskyttet inde i et møbel hele tiden, og er derfor uden skrammer osv.

Der medfølger en stump Van den Hul - The Snowline ht-kabel med bananstik i den ene ende (mener at kablet er ca. 1.5-2m langt). 

Kvittering fra Hifi-klubben haves. 

Den befinder sig i København og sendes helst ikke med. 


HBO: 2300.





Til top
BrianSPC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianSPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 11:12
Ved godt du skriver HBO 2300 og sendes helst ikke, men byder 2000kr incl forsendelse, du siger bare til hvis vil sælge den for det.
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af BrianSPC BrianSPC skrev:

Ved godt du skriver HBO 2300 og sendes helst ikke, men byder 2000kr incl forsendelse, du siger bare til hvis vil sælge den for det.

Det gør ikke noget. Og tak for buddet, det er noteret. Men 2000 inkl. forsendelse det er lige lavt nok synes jeg. 
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 22:20
Op :)

Forresten leverer jeg gerne på Sjælland - hvis transporten er et issue :)
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2014 kl. 22:36
Ny HBO: 2000
Husk der medfølger levering på Sjælland!
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 20:32
Op med sig

Ingen der vil have sådan en lækker centerhøjtaler?
Til top
sundgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Januar-2014
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sundgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 20:46
Jeg kunne godt være interesseret - jeg har dog mine forbehold.. 
Jeg har et sæt zensor 3, og er lidt bekymret for om det ville være et godt match
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 21:44
Hvor bor du henne?

Jeg vil anbefale du tager i hifiklubben og hører dem sammen først. Hvis du eventuelt ikke bor for langt fra København kan jeg også komme forbi med højtaleren så du kan høre det sammen hjemme hos dig selv. Men umiddelbart tror jeg klangen passer OK når nu begge er Dali
Til top
sundgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Januar-2014
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sundgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 23:49
Jeg bor skam i københavn. Så jeg blir nødt til at høre dem sammen nede i hifiklubben- hvis det er muligt.. Jeg er lidt bange for at centeren bliver for dominerende..
Til top
PeterBakke Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2012
Sted: København NV
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterBakke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2014 kl. 23:53
Jeg venter med at bumpe til du har hørt det sammen i HK. Du må lige give en status bagefter
Til top
sundgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Januar-2014
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sundgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 11:22
Will do !
Til top
sundgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Januar-2014
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sundgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 23:53
Undskyld mit sene svar.
Jeg har været i hifiklubben og høre dem sammen - jeg synes desværre at klangen er alt for "lys" i forhold
til mine zensor 3. Så jeg siger pænt nej tak
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu