|
S: Dali Mentor 1 (NY PRIS) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juli-2012 kl. 13:16 |
Sælger mine Dali Mentor 1. De er ca 3.5 år har ikke kvittering, men har original emballage. De er i sort og i fin stand bortset fra en lille ridse i det ene hjørne (se billeder). De har været monteret på vægen og beslag medfølger.Sælger da jeg er flyttet til noget større og de ikke længere helt kan fylde stuen ud (40m2). Mentor 1 spiller fabelagtigt og levere et fantastisk detaljeret stereobillede. Der findes masser af skamrosende anmeldelser af denne højttaler (se bla. HiFiKlubbens hjemmeside). De står i Hillerød pris: 3900 kr Ligger nu også på DBA lille ridse sesøverst på bagsiden af højre højttaler. lille ridse i close-up
Redigeret af King Nothing - 10-Juli-2012 kl. 09:37 |
|
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
|
|
![]() |
|
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
BUMP og Ny Pris
|
|
|
|
![]() |
|
Slet ingen der er interesseret i disse fine højttalere?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Jeg er bange for at din pris er lidt i overkanten...
Personligt ville jeg max give 40% af dagsprisen, når de nu er 3.5 år gl uden kvittering (hvilket godt nok er ligegyldig, men alligevel) og så har en rids.... Du skal nok forvente omkring 3600 kr.
Redigeret af Sbht - 09-Juli-2012 kl. 13:01 |
|
![]() |
|
OK Tak for svaret. Er bestemt villig til at revurdere prisen. De bliver ikke brugt i øjeblikket og det er sgu synd.
lad os sige ny pris 4000 kr.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Har ændret prisen igen. de ligger nu også på DBA
|
|
|
|
![]() |
|
CookDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Er de solgt? Eller kunne du måske være interesseret i et bytte? Jeg har nogle Dali suite 1.7 som er blevet for store.
mvh Christian.
|
|
![]() |
|
Sorry. Havde helt glemt tråden. De er solgt
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |