|
S: Dali Zensor 7 Surround sound-system |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2013 kl. 10:43 |
Hej alle,
Livet har taget den drejning, at jeg skal tilbage til studierne. Jeg sælger derfor mit anlæg. :) Det hele er købt i Hifi-klubben i Randers i oktober og november 2012. Kvitteringer medfølger. Det drejer sig om: Dali Zensor 7 fronthøjttalere x 2 NYPRIS: 5198 KR. Dali ZensorVocal x 1 NYPRIS: 1699 KR. Dali Zensor 1 (surrondhøjttalere) NYPRIS: 1700 KR. + standere, der kostede 1000 kr. Alle højttalere er i sort og fremstår som helt nye. Der medfølger ligeledes højttalerkabler, hdmi-stik og bananstik til en pris af ca. 1500 kr. Receiver, Denon AVR-2113... NYPRIS: 3999 KR. Blu-ray 3D-afspiller, Samsung BD-E5500 NYPRIS: 999 KR. En nypris på alt i alt 16.000,- kr. Sælges for 10.999,- kr. (Sælges kun samlet) /Mads ![]() ![]() Redigeret af Mazip - 25-August-2013 kl. 14:58 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil sælge højtalerne for sig kunne jeg måske være interesseret.
I så fald hvad vil du ha' for dem? |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
Det sælges kun samlet desværre :)
|
|
![]() |
|
Ny pris. 10.900 :)
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1059 |
Det er selvfølgelig 100% op til dig selv, men jeg tror det bliver svært at sælge samlet... Det skulle være mærkeligt, der var nogen der var ude efter lige præcis dit set-up.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Måske du skulle overveje og adskille højttalere fra elektronik, det er hardcore nok og skulle sælge de ting samlet, sådan som brugtmarkedet er i dag... :)
Redigeret af Rasmus8D - 18-August-2013 kl. 07:01 |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Mange tak for jeres inputs :) Jeg giver det lige en chance samlet i første omgang.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Jeg kunne godt væreinteresseret i receiveren. Hvor i landet er du?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Medlem siden: 27-Januar-2013
By, Land: Randers Status: Offline Beskeder: 27 Jeg tror han befinder sig i Randers |
|
![]() |
|
Jep bor i Randers. Ville helst sælge samlet, men er vist ikke lige så let.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
På ipad som jeg oprettede indlægget fra kan man ikke se oplysninger om hvor brugere bor
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 295 |
Napper gerne Denon AVR-2113 for 2.000 afhentet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |