recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali Zensor 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali Zensor 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ballistic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2012
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballistic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali Zensor 7
    Sendt: 26-September-2012 kl. 14:34
Hej,

Nyt sæt højtalere fra Maj 2012. Købt i HiFiklubben. Originale emballage og kvittering haves. Står som nye.

Der er stadig 2 års garanti tilbage.

Sælger fordi jeg ønsker større højtalere i min stue.

Lækker diskant med sprød bass. Skal høres!

Er blevet tilspillet på NAD C356BEE med tilsluttet effekt NAD 216 THX.

Specifiktationer kan læses på hifiklubbens hjemmeside. Nypris er 5198,- Højtalerkabel medfølger + frontstof.

Byttes evt. med Dali Ikon 7 + penge til dig.
Til top
a-rohde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Vedbæk
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér a-rohde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 18:24
Hvad havde du i tankerne for hvad de skulle koste?

og hvor befinder de sig henne

Vh Anders
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballistic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:06
4200,- inkl VDH clear water kabel af 6 meter. De står i Sønderborg.
Til top
a-rohde Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Vedbæk
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér a-rohde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:08
Det er lidt for langt væk i første omgang, men det kan være jeg kommer tilbage hvis jeg ikke finder andet.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballistic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 19:19
Jeg kan evt. godt levere til midt på fyn, så vi mødes ca halvvej hvis du bor i Vedbæk.

Til top
Bugedal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2012
Sted: Odense, Danmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bugedal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 16:21
Er de solgt ??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu