recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Defekt JVC DLA-RS40U (X3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Defekt JVC DLA-RS40U (X3)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Defekt JVC DLA-RS40U (X3)
    Sendt: 10-August-2019 kl. 14:26
Hej.

Da jeg tog den ned fra loftet i sommerferien for at sætte min nye op, fungerede den uden problem.
Nu skulle jeg gøre den klar til salg og opdagede to ting:

1) Der er pludselig kommet noget skidt ind mellem det blå panel og optik, som giver en sort plamage i det ene hjørne.

2) Jeg tror måske at ballasten er begyndt at strejke, for når jeg slukker den, kan jeg ikke tænde den igen før den har stået +30 minutter uden strøm på. Når jeg prøver, lyser Standby/on og Warning rødt mens Lamp blinker orange.

Købt i 2011 og kørt 1270 timer på denne pære, som er min fjerde. Er ellers i god stand og har altid hængt i dedikeret hjemmebiorum.

Kr. 1.000,-

Mvh. Morten.



Redigeret af Dr. Thor - 10-August-2019 kl. 14:33
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 13:32
Hej


Hvorhenne befinder den sig i landet  ?

Hilsen Brian

Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2019 kl. 13:45
Hej Brian.

Ullerslev ved Nyborg.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2019 kl. 21:56
Hej

Har du ikke et billed, af den plamage du beskriver  ?

Hilsen Brian

Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2019 kl. 08:56
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2019 kl. 20:17
Det ligner en varme skade på panel eller filter. Jeg vil godt byde 300kr da den har en blæser jeg kan bruge til en anden JVC.

Hvis pære nr 4 har gået ca 1200 timer gætter jeg på projektoeren har 4000-5000 timer på panelerne, og hvis man tænker på hvor meget støv sådan en JVC normalt samler sammen på 1500 timer så er det helt godt klaret at den har holdt så længe, normalt er lampe blæseren og luft flowet til ballaster og power supply næsten stoppet helt til efter 1500-2000 timers drift.


Redigeret af stridsvognen - 16-August-2019 kl. 20:25
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2019 kl. 09:21
Tak for dit bud. Jeg snakker med en på DBA lige nu. Hvis det ikke bliver til noget, vender jeg tilbage.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2019 kl. 20:10
Hej

Hvis du ikke har fået den solgt, byder jeg 600.- kr pp.

Hilsen Brian

Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2019 kl. 18:55
Hej Brian.

Du må godt få den for 600,- men den er så stor/tung, at den skal sendes med fragtmand, og det er nok ikke billigt.

Jeg ved ikke om du selv har en løsning på forsendelse?

Mvh. Morten.
Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2019 kl. 11:12
Hej Brian.

En jeg tidligere have snakket ned på DBA, er pludselig vendt tilbage og sagt, at han vil købe. Nu har jeg lovet dig den, så give mig lige besked i løbet af weekenden. Eller får han den, da han både tilbyder lidt mere og vil afhente selv - som alt andet lige er nemmere. :-)

Mvh. Morten.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2019 kl. 12:44
Hmm... hvis du har lovet den til en bestemt person er den vel ikke længere
Også selv om en anden betaler lidt mere

Redigeret af jake51 - 24-August-2019 kl. 12:44
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2019 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hmm... hvis du har lovet den til en bestemt person er den vel ikke længere
Også selv om en anden betaler lidt mere

Næh, det har du jo ret i. Derfor spørger jeg også Brian, om han stadig er interesseret i den aftale du kan se i de forrige poster, da han ikke endnu har svare mig på den fra i torsdags. Hvis han har fortrudt, er det vel fair nok, at jeg griber en anden mulighed for at sælge? Jeg kan ikke se, at jeg på nogen måde har været unfair over for Brian, jeg vil bare gerne have bekræftet aftalen, så jeg kan give den anden besked.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu