recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (SOLGT) S: Defekt System Audio SE200 Subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(SOLGT) S: Defekt System Audio SE200 Subwoofer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobhogh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobhogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (SOLGT) S: Defekt System Audio SE200 Subwoofer
    Sendt: 30-December-2020 kl. 17:45
Defekt System Audio SE200 Subwoofer i Ahorn sælges.
Den er fra 2007 og ser næsten ud som ny.
Den virkede indtil for en måned siden. Dioden i den tænder når den detekterer signal fra forstærker.
Tror det er en kondensator eller lignende der er gået. Har ikke selv nok forstand til at kunne reparere den.

Pris:500
Ny Pris 400

Den sendes ikke og skal afhentes i Aars.


Kan desværre ikke uploade billeder, men kan evt. sende på e-mail. (Jeg mangler upload knappen til filer)


Redigeret af jacobhogh - 17-Februar-2021 kl. 20:44
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af jacobhogh jacobhogh skrev:

..
Kan desværre ikke uploade billeder, men kan evt. sende på e-mail. (Jeg mangler upload knappen til filer)
Selvom du er oprettet som bruger i 2006 er du "Ny bruger"  LOL  pga. du kun har skrevet få indlæg.
Så du er nok ikke godkendt til upload af billeder og Personlig beskeder send/modtag. 
Ved ikke hvor mange indlæg der skal til Confused
Mvh. JørgenT
Til top
jacobhogh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobhogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 08:12
Ny pris se annonce
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu