|
S: Dell Studio XPS 13 - Solgt - |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scherlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 12:20 |
Sælges da jeg ikke har brugt den i alt for lang tid (læs år).
Dell Studio XPS 13 13" 1280*800 Intel Core 2 duo P8400 2.26 Ghz 4 GB Ram 300 GB Hardisk Geforce 9200M + 9400M SLI (kan slåes fra så den kun køre på 9200M. Nyt uroginalt batteri samt uoriginal lader. Sælges uden OS. Men der sidder en Vista home kode under bunden. Har bare ikke en installations CD. Den kan ikke genkender lader (ej heller orginal) så den vil ikke lade på batteriet samt den køre med nedsat hastighed. Derfor sælges den som defekt. Pris: 250kr. Sendes ikke da den vejer temmelig meget. Befinder sig i Odense C ------------ edit ------------ Efter at have ryddet op i en gammel kommode har jeg fundet Vista installationscd'en samt en driver cd. Kan nu bekræfte at det er en 64bit Vista Home.
Redigeret af scherlund - 16-Oktober-2016 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg kunne måske være interesseret. Kan du oplyse hvilken uroginalt batteri samt uoriginal lader der følger med samt bekræfte at Vista home koden under bunden er til en 64 bit? Ville det evt være muligt at mødes på Odense Banegård og udveksle penge og Dell'en? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
scherlund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4863 |
Hej. Jeg er desværre nødt til at skrive at jeg ikke er interesseret, da jeg alligevel ikke kan komme forbi Odense Banegård. Hilsen Carsten.
|
|
![]() |
|
Helt i orden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |