|
S: Denon AVR 1612 - SOLGT! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesperl.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2015 kl. 11:46 |
Denon AVR 1612, 5.1 kanaler, 75 W 3 år gammel men stort set ubrugt. Kalibreringsmikrofonen mangler, derfor denne meget billige pris. Se: Se også de 5.1 højtalere jeg har til salg - til sammen lyder de fantastisk :-) Pris: 950,- Hilsen Jesper (Farum) Redigeret af jesperl.dk - 04-Januar-2015 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vil du sende den? Så er jeg frisk
|
|
![]() |
|
jesperl.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2011 Status: Offline Point: 16 |
Den eneste kasse jeg har den kan være i er ret stor, så det vil koste 160,- med GLS. Jeg vil sende den, hvis du forudbetaler 1.100,-.
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
aftale, har sendt pm
|
|
![]() |
|
beklager, den blev solgt inden jeg så din besked.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |