|
S: Denon AVR-4310 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 19:57 |
Jeg sælger denne Denon AVR-4310, 7.1 kanaler, surround reciever, nypris i hifiklubben 2010 var 13.999,-
HBO 3400,- Jeg har opgraderet og skal derfor have den solgt snarest. Der er åbent for bud frem til på fredag, hvorefter den går til højstbydende. Kan jeg ikke få mere end 3400,- ryger den i gemmerne Læs mere nedenfor og se flere billeder på DBA: Denon AVR-4310, 7.1 kanaler, 130 W, Jeg sælger denne moderne og kraftige AVR. Kvittering og emballage haves. Virker perfekt. Jeg opgraderer udelukkende fordi jeg vil have Dolby Atmos. Den understøtter ikke Atmos og 4K, ellers understøtter den alle dagens standarder perfekt. Specs: - 130 watts per channel x 7 channels (8 ohm) - Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus, Dolby Digital Surround EX, Dolby Pro Logic IIz decoding - DTS-HD Master Audio, DTS-HD High Resolution, DTS ES 6.1 Discrete, DTS ES 6.1 Matrix, DTS Neo:6 decoding - Anchor Bay ABT-2010 advanced analog and digital video 1080p/24fps/60fps upconversion and deinterlacing with multi-cadence detection - Audyssey Dynamic Surround Expansion for a more enveloping soundstage with front width or height channels – World’s First with DSX - Audyssey MultEQ XT, Dynamic Volume, Dynamic EQ - Radio AM/FM tuner - Internet radio, streaming - Six HDMI inputs, dual HDMI video outputs - Dimensions: 17.1" H x 6.7" H x 16.3" D - Weight: 15.8 kg http://www.dba.dk/denon-avr-4310-71-kanaler/id-1022172337/ ![]() Redigeret af Nullermanden - 17-Februar-2016 kl. 21:22 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor befinder den sig og er den købt i 2010?
|
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
Den befinder sig i Trørød, tæt på Vedbæk nord for KBH. Den blev købt i 2010
|
|
![]() |
|
Jeg har fået et bud på 3700, som er ok for mig. Så jeg lukker budrunden om lidt
|
|
![]() |
|
Solgt :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |