|
S: Denon AVR-X1000 + Argon Junior 40 5.1 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2018 kl. 20:20 |
Sælges da der bliver ryddet ud i kælderen
![]() Super velspillende begynder-surround anlæg. Købt i slut 2013 mener jeg, kvittering kan muligvis trylles frem hvis det ønskes ![]() Både receiver og højttalere fremstår pæne, men brugt. Højttalerne er hvide ![]() Fronterne er dog opgraderet til Argons større højttaler. 2x Argon 6350 fronthøjttaler 2x Argon 6340 baghøjttaler 1x Argon 6344c centerhøjttaler 1x Argon SUB840 subwoofer Nyprisen dengang var omkring 5.500 hvis jeg ikke husker heeeelt forkert. HBO: Køb nu: Sættet befinder sig i Slagelse! I må endelig lige råbe højt, hvis prisen er helt hen i vejret. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad sådan noget skidt er værd
![]() Redigeret af MilloDk - 11-Juli-2018 kl. 22:19 |
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det Denon og højttalere samlet for din pris? Eller sælges Denon separat.
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
MilloDk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Well, jeg vil helst sælge det hele samlet - men smid et bud på forstærkeren - så ser vi på det :)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
ZABBI4000 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2013 Status: Offline Point: 34 |
Er højtalerne og forstærkeren stadig til salg?
|
|
![]() |
|
Ja de er :)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Ny pris :)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
Endnu en ny pris!
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
vil de kunne sendes hvis det er??
interesseret i et bytte??
|
|
![]() |
|
Bump :)
|
|
// MilloDk
|
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
Kommer med et forsigtigt bud på 800,- + porto
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6496 |
ja HBO er godt nok 1.000 men da der ikke er sket noget, vil jeg gerne byde 850 afhentet.. uden at skambyde, håber det er ok
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
så kommer jeg med budet på 1000,- + porto
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |