|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() Sendt: 25-Juli-2006 kl. 22:03 |
Nu ku jeg ikke lige finde nogle regler om links til webshops, så her: http://konsol-chips.dk//group.asp?group=168
Der findes også en anden chip, men den er ret svær at montere, men der er dog også ulemper ved NME chippen, men den virker! Redigeret af Riot - 25-Juli-2006 kl. 22:05 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12373 |
![]() |
Hvis den ikke kan afvikle importspil, hvad skal man så bruge den til?
|
|
![]() |
|
![]() |
Du ka lave backup af dine spil (: Såe simpelt. Og så er der så nogle som vælger at downloade illegale kopier fra nettet.. Lømler!
Link til den anden: http://www.globe-360.com/home.html |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12373 |
![]() |
Men hvem gider dog det? Så vidt jeg ved er det i øvrigt også ulovligt
at bruge backuppen, før originalen er gået i stykker. Fedt...
|
|
![]() |
|
![]() |
Arh, tror jeg nu næppe. Så vil det sige det også er ulovligt at brænde en backup af ens ynglingscd eller film til bilen?
Gider ik søge i paragraffer nu.. |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Edit: Ja, hvis man f.eks bliver nød til at bryde/omgå en kopisikring for at kunne gøre det. Redigeret af Joho - 25-Juli-2006 kl. 22:36 |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
![]() |
Øv bøv... Ö_õ
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |