|
S: Det "gamle" Apple TV 4K *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2021 kl. 20:05 |
Jeg sælger mit "gamle" Apple TV 4K med 32GB hukommelse sammen med fjernbetjeningen (og indpakning og tilbehør) fra den nye. Alt undtagen Apple TV-boksen er ubrugt.
Afhentning i Aarhus V foretrækkes, men kan sendes. ![]() Redigeret af Naiera - 19-Juli-2021 kl. 03:33 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne være der skulle en pris på
![]() 900,- |
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Den kunne jeg godt overveje.
Er der kvittering med på det nye,(eller gamle)? :) Mvh Rasmus
|
|
![]() |
|
Selve Apple TV'et blev købt hos Apple, og der har jeg i hvert fald mailen fra dengang :)
Den nye er fra 3, og der er også dokumentation at finde, selvfølgelig. |
|
![]() |
|
rafgut ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Det lyder godt.
Hvad siger du til 900 kr. inkl. forsendelse? :)
|
|
![]() |
|
Det er fint.
|
|
![]() |
|
Super
Jeg sender en privatbesked med detaljer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |